HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

Pihi van

2007.10.07. 10:54 bio


Végre hétvége.....nem mintha annyira elfáradnék a melóba, de nappal rohadtul nem tudok pihenni, így aztán hétvégére nagyon leamortizálódok. Ráadásul utsó nap nagyon figyeltem mindenre, mert aznap beszéltem a az ügynökömmel, és mondta hogy szóltak a melóhelyről néhány dolog miatt. Kiderült hogy vmi fontos megrendelést kell teljesíteni, és muszáj hogy menjenek a gépek. Ezt mondjuk alapból tudtam, mármint hogy akkor jó ha minden megy. Viszont nekem azt mondta a srác aki elmutogatott mindent, hogy ha vmi gond van, és nem tudom elhárítani, akkor csak kapcsoljam le, és majd ők reggel megnézik mi van. Hát a héten többször is így tettem. És pont a sürgős melók miatt nem kellett volna. Na de ezt én honnan tudjam. Meg tényleg nem tudtam megszerelni. Nem vagyok szerelő, csak gépkezelő. Na és ezért beszéltek velem. De nem komoly a dolog, nem lesz kirúgás vagy ilyesmi :) sőt mondták hogy nagyon meg vannak velem elégedve. Csak azért figyeljek néhány dologra. Nem akartam mondani hogy kössz....de ha egyszer az a kurva gép eltömődik és nem tudom kipiszkálni akkor nincs más választásom mint hagyni a fenébe. Megrendelés ide vagy oda. Ez kicsit arra hasonlít mikor otthon este bementem melózni, és az üzenőben volt h pl: xy anyagból regggelre hivatalos jegyzőkönyv KELL! Ez akkor volt a legviccesebb, mikor már a d.u.-os úgy fogadott, hogy nem tudja mi van, de ők már mindent megpróbáltak h működjön. Na mindegy. Inkább nem szóltam, csak sűrűn ok-ztam meg bólogattam mint játékkutya a dinnyés lada  kalaptartóján. Meg rákérdeztem h meddig lesz meló. Decemberig kb. És egyből meg is nyugtatott az ügynök h ne izgúljak, mivel nekem van homeoffice, vagyis hát elkezdtem intézni, ezért nekem majd lesz meló utána is könnyen. Ez nagy megnyugvás h ezt mondja. Bár lehet mindenkinek ezt mondja. De azért remélem h nem. Meg amúgy is miért hallanám akkor mindenkitől h kurva szerencsés vagyok :) Tényleg kell az a rohadt nyelvtudás, hogy még szerencsésebb legyek. El is megyek jövő héten nézek vmit. Állítólag a közelben van egy suli. Majd meglátjuk. És akkor decemberre már elég jó lesz az alap angolom....aztán majd építkezek tovább. Tegnap is gyakoroltam kicsit. Danielával a mauritiusi lánnyal főztem együtt. Nagyon kedves :) nagyon nagyon :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr15188809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása