HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

végre HÚS.......

2008.03.02. 15:50 bio

Mai menü: Hús hússal :) na jó annyira nem, de már rég fájt a fogam egy igazi hazai ízvilágú ételre. Sokat törtem a fejem mi legyen az. Az alapanyagok nagy része adott volt. Vettünk nemrég sertést, ami végre nem büdös, van a teraszon a szögre akasztva (szó szerint :) ) fél tábla szalonna. Tehát a terv a következő volt. Anyu szokott olyat csinálni hogy csirkemellet rétegez szalonnával és sajttal egy tálba és  azt megsüti. Nagyon egyszerű és  finom étel. Bár nekem néha túl sós, hiába nem sózza a húst. Na vmi ilyesmit csináltam, azzal a különbséggel ugye, hogy eleve a kiindulási az nálam a disznó volt. A másik pedig hogy csináltam egy hagymás paprikás gombás alapot, amit tejszínnel megkínáltam kicsit, és a sajt és a szalonna mellett ez volt a 3. réteg a húson kívül. A köret pedig háth izé, olyan keleties rízs. Elneveztem hamis vadrízsnek. Bármilyen rízs jó alapanyagnak, én basmatiból csináltam. Mégpedig úgy hogy olajat melegítettem, ebbe tettem a rízst, és hát egy kicsit odakozmált :)
persze nem nagyon, akkor kidobtam volna és kezdtem volna előlről, de mivel csak kicsit lett olyan így hagytam. Na ettől az "enyhe" pörköléstől úgy nézett ki, mintha a vadrízs sötét szemeit keverték volna a normál rízzsel. Ezért lett hamis vadrízs a neve.... a többi hagyományos módon folytatódik. Forróvíz vegeta rá, be a sütőbe. És ha az ember nem rak rá túl sok vizet, akkor olyan frankó (nem fasza, mert Anyu is olvassa a blogot :D ) pergős lesz amilyennek kell lennie. Ha tehetem mindig sütőben csinálom. A húst pedig lefedve sütöttem. Ettől jó sok leve lett, amit azzal sem tudtam orvosolni hogy a végén kicsit pirítottam fólia nélkül.Na de sebaj...leöntöttem róla, és egy gyors tejszínes szaftot készítettem hozzá, amit egy kis petrezselyemmel vadítottam.....ime a végeredmény:

Jó étvágyat!!!!!!!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr47362050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muhaddib 2008.03.09. 03:38:15

Na ja...finom volt nagyon...Gratula!
süti beállítások módosítása