HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

másnaposan

2007.10.08. 12:08 bio

Ne gondoljon senki semmi rosszra :) csak az este történéseit írom, le, de nem olyan izgi mint a cím azt sejtetné. Ja az előző bejegyzésemet még d.u. írtam, csak késő este másoltam be ide. Ha vki félre értené akkor ne tegye! Szóval megvolt a teszt. Közben kiderült hogy a lángoshoz, amilyet én csináltam nem is kell tojás úgyhogy nem kellett csapatit sem csinálnom :) A levesek elég jól sikerültek, bár Daniela mondta hogy ő nem szereti annyira a babot. Ki tudja miért :D Ennek ellenére majdnem az egész lábast kiették. Tetszett nekik hogy mi tejföllel esszük a bablevest(én legalábbis :) ), és jónak is találták. Győztem nekik mondani hogy ne olyan sokat, mert van még más is :) Ekkor jött a fincsi lángos. Nincsenek nagyon hozzászokva a nagy zabálásokhoz, mert mindenki csak 1et evett, de már ki akartak dőlni. Pedig én fele akkorára csináltam mint amekkora a vásári lángos. És az enyén nem is olyan zsíros. Persze mondhatjátok hogy azért nem ettek annyit mert nem ízlett :) De én tudom hogy nem így van. Érdekes volt még hogy hiába mondtam nekik tegyenek bőven rá tejfölt, meg sajtot ( itt lehet, ez nem amolyan vásári spur lángos vizezett tejföllel meg sajt jellegű ételkészítménnyel ), azt mondták rá hogy túl sok kalória, és hogy ez így jó. Pedig hol van ez a snassz lángos egy jóféle sertéspörkölthöz képest aminek a tetején ujjnyi vastag zsír van :D desszertnek egy kis libatepertővel :) És ami még nagyon fontos számomra hogy közben rengeteget beszéltünk, viccelődtünk, ha vmit nem értettem elmagyarázták. Nagyon türelmesek és segítőkészek. Általában próbálom elcsípni mikor főznek hogy tudjak velük beszélni egy kicsit, ha többet nem is annyit hogy mi volt ma vagy mit főznek. Ezért nem akartam én magyar házba költözni. Örülök végülis hogy így alakult.  Szerintem nagyon szerencsés vagyok. Na de vissza az asztalhoz. Jött a desszert. A birdiemilk :) én így fordítottam le nekik. Nagy sikere volt, pedig sztem nem lett olyan jó, még akkor sem ha ez volt életem első madárteje amit egyedül csinálltam. Túl folyós lett, pedig még csaltam is, mert egy kis lisztet is raktam bele, de nem segített. Viszont legalább nem égett le, amitől nagyon féltem. Úgyhogy minden verinájsz :) Egy dolgot kivéve. Nem engedték hogy elmosogassak, és az imádott csodás kedvenc teflonserpenyőmet amit otthonról hoztam tönkrevágták. Esküszöm megéreztem. Direkt fél szemem a mosogatón tartottam. De nem volt elég. Pedig csak egy pillanatra néztem félre, és mikor ismét figyeltem az eseményeket azt vettem észre hogy Aroun bőszen dörzsöli az én kedvencemet egy FÉM surolóval. Hát az ütő megállt bennem :( Aztán közösen megsirattuk. Megemlékeztem a hajdani szép időkről mikor rakottkrumplit, és még rétest is csináltam benne. Utána feljöttem és álomba sírtam magam.........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr2190000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása