HTML

babkonzerv

2008.06.21. 21:54 bio


Vegre vegre valahara sikerult megkostolnom a britek nagy buszkeseget, a babkonzervet. Nem volt konnyu dolgom, mikor venni akartam, mert rengeteg fele van. Van pl olyan, ami kivulrol ugy nez ki mint a joghurt, ugyan olyan kis poharban van negyesevel mint otthon. Csak az ad okot nemi gyanakvasra hogy ra van irva nagy betukkel hogy HEINZ. Meg persze hogy baked beans. Na mar most aki nem tud angolul, az is tudja hogy ez nem egy joghurt marka. A reklam szerint azert jo ez a mua. dobozos, mert csak kibontod, beb.....od a mikroba, aztan meg lapatolhatod a szadba :) Tenyleg praktikus, csak mivel otthon meg nem elterjedtek a hasonlo toltottkaposztak, meg pacalok, hat igy nekem szokatlan. De vegulis nem ilyet vettem. Gondoltam vmi olyat probalok ki amiben nem tudok akkorat csalodni. Igy esett a valasztasom egy csipos babkonzervre husgolyokkal. Be kell valljam nagyot csalodtam. Ugyanis eheto volt :D Marpedig en tudom mi az ami eheto. Mar csak azert is, mert mult heten ettem egy szalontudokonzervnek csufolt vmit otthonrol. Hat talan annyi legyen eleg hogy epphogy nem maszott el. Pedig annak jobban orultem volna :) De sajna nem tette. Igy kenytelen voltam megenni. Persze persze tudom. Miert voltam ilyen hulye. Hat csak azert mert se penzem nem volt se mas kajam. Epp meloban voltam. Ehesen pedig nem akartam maradni. De ma jol jartam a babkonzervvel. Hihetetlen de a husgomboc is husbol volt. Ugyhogy legkozelebb is megjatszom ha nem lesz mit ennem. Ui.: szivesen elajandekoznam nalam ehesebb embernek 2 megmaradt szalontudokonzervemet. Cim a szerk.ben :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr95524521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása