HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

hétvégi "pihenés"

2007.09.24. 15:50 bio

 Kicsit elmaradtam ,úgyhogy próbálok pótolni :)
A pénteki nap egész korrekt  volt. Egy hatalmas raktárban kellett műanyag ládákat takarítani. Ezek ilyen költöztető tároló ládák, amiket ki lehet kölcsönözni. Na ezeket mindig telenyomják ilyen adress cimkékkel, ezt kell egy fémspaknival lekaparni, és ha poros nedves akkor kitörölni. Érdekes munka bár nem szeretném hónapokig csinálni. És nem is fogom :D
Pedig ma is kellett volna mennem. De betelefonáltam hogy bocs de mégse. Persze  nem lustaságból...vagyis talán egy  picit..... A dolog úgy kezdődött, hogy felhívtak vasárnap d.e. hogy mennék e dolgozni ilyen sandwich gyárba...mondom persze, de hétfőn reggel megyek melóba. Mondták nem gond, d.u. negyed2-re menjek be az ügynökségre. Bementem, vártunk majd másfél órát, mikor kocsiba be, gyárba el. Ja közben a srác aki vitt útközben közölte h 3tól 11ig lesz a meló. na mondom nem gáz még alszok pár órát aztán reggel megyek ládázni.hmmmm gondoltam én :) A meló amúgy abból állt, h bejöttek nagy kamionokon a kész előrecsomagolt szenyók, és azt kellett szétválogatni attól függően hogy hova milyet szállítanak.....pl a Heatrow-ra..... gondolom ott a repülőkre viszik ezeket. Ja és ugye azt mondani sem kell hogy hűtőházban volt, de azért ezt már a telefonba mondták hogy vigyünk meleg ruhát. tehát nem volt gáz. nekem :) volt két nevük elhallgatását kérő magyar csajszi i, akik egy szál pulcsiban nyomták.....én meg majd szétfolytam úgy izzadtam....na nem a sok ruhától ,hanem mert nekem jutott a békás ember poszt :)
kibe kibe húzni a raklapokat....szóval kaptam hideget meleget :)
szóval szenyógyár. Érdekes volt hogy milyen szigorúak az előírások. Pl jól be kellett öltözni 1x haználatos ruhába....haj,ruházat takarva. Férfiaknak szakáll is....meg némely nőnek :) bár most nem láttam szakállast. Az viszont nem volt gond hogy a raklapokból kipotyogott néha 1-1 csomagolt szenyó....tálcára vissza, mehet a munka.....vagy mikor húzom ki a békát teli dobozokkal, azokon a rohadt műanyag függőnyökön amik a hideget hivatottak benn tartani, tuti fennakadt néhány karton. Persze hogy a földön landoltak..... de nem gond. A magyar srác aki volt kérdezte szerintem vannak-e itt kamerák....na vajon miért kérdezhette :) igen azért :D De késöbb kiderült hogy felesleges volt mert a kantinban egy hűtő tele volt ezekkel a csodaműdolgokkal....ja és a kávéautómata is ingyen volt.....sőt még a kerítés is kolbászból volt :DDDDDDD Ettem én is egy rákos majonézest...hát mit mondjak....1x meg lehet enni... de inkább nem :)
Az izgalmas akkor kezdődött mikor vége volt a melónak (azt hittük ) este 11kor. Mert hogy a manager csaj mondta hogy ugyan 11ig lennénk, de volt ugye 1x kajaszünetünk, meg vhogy méghozzávarázsolt fél órát. Azt nem értettem hogyan. Na nem is ez a lényeg, mhanme hogy éjfélig maradnunk kellett volna legalább. Na hát ez nekünk nem volt jó. Úgyhogy eljöttünk. Azért rendesek voltak nagyon. Először is mert nem kellett volna a kajaidőt kifizetniük, mégis beleírták a ledolgozott órákhoz. Másodszor pedig mert ugyan nem teljesen értettük egymást ( volt köztünk magyar,lengyel, ukrán, arab, indiai) mégis megértették a helyzetünket. Úgyhogy kb fél éjfélkor el is jöttünk. Na de. Ne legyen már olyan unalmas a hazaút, azt sem tudtuk hol vagyunk. Ugyan volt nálam térkép, de ezt úgy kell elképzelni h egy 150 oldalas könyv, aminek fele a címtár.....Ja és pl ilyen hogy buszhálózat vagy metróvonalak ezeket el lehet felejteni hogy mutatják, bár az underground stations fel vannak tüntetve.Azt tudtam hogy gyalog kb 2 óra alatt hazaérek,de nem volt nagy kedvem gyalogolni, tudva hogy 6kor kelek melóba. Ezért inkább vártam az éjszakai járatra, ami persze vagy 1után jött volna meg, így mégis elindúltam gyalog. Ja a tömegközlekedés. Van 11 metróvonal, és nem kevesebb mint 16 busztársaság. Ezt mind 1 térképen feltűntetni hát mit mondjak....lehetetlen.....tehát ezért nem tudtuk ki hogy jut haza. Engem mondjuk egy helyi kedves srác útbaigazított, de mivel inkább gyalogoltam, nem volt rá szükség. Ja igen a gyaloglás.....hajnali 3ra értem haza. Két akkora vízhólyaggal a talpamon hogy csak na. Nem azért mert puhány vagyok, 1xűen csak a lábbelim nem volt túrázáshoz igazítva. Van ilyen. Na ezért nem mentem reggel melóba. Betelefonáltam az agencyhez hogy sorry de problémáim vannak. Hát így pihenünk mi magyarok itt kint :DDDD Pedig szombaton volt goaparty. Hívtak is rá. Hát végülis így is jól mulattam.....Nem baj áttoltam a pihit hétfőre. Meg keddre :) De csak azért hogy a hólyagjaim tudjanak regenerálódni. Nem lenne jó ha kiszakadnának mert akkor tuti egy hétig nem állok lábra...............

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr25175627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tózh József 2007.09.26. 20:26:09

Szia Péter!

Örülök, hogy rendben megérkeztél! Milyen a lakás és a lakótársak? Olvasva a kalandodat azért nem egy leányálom, de remélem találsz egy jó állást!
Találtál nyelviskolát?

Üdv!
Jocó

bio 2007.09.26. 22:18:26

hi
majd megírok itt mindent :)
süti beállítások módosítása