HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

ünnepek

2008.01.10. 21:16 bio

Ott hagytam abba, hogy mosogattam. Mármint a munkahelyen. Mondjuk otthon is, de azért nem fizetett senki. Meg most sem :) Szóval a terv úgy volt, hogy kint maradok karácsonyra, hogy amíg mások hazamennek én majd jól elfoglalom a tuti melóhelyeket. Na ez besült, mikor megtudtam, hogy itt tényleg nincs ünnepek között semmi. Csak mosogatás....de az nem egy olyan bedolgozós meló, hogy megérje elbasznom az ünnepeket. Tehát nem is tettem így, hanem kivettem 5 nap szabit. Mert szabi is jár, 3 hónapra pont 5 nap. A vicces az hogy így erre a szabira több pénzt kaptam mintha dolgoztam volna. Magyarra lefordítva, olyan 110-120%-ot fizettek ki. Az viszont igaz, hogy mivel másfél hétig lógtam itthon, így mégsem jártam jobban. Haza pedig nem mehettem, mert már drágák voltak a repjegyek mire ezek a kavarások kiderültek, és mivel fogalmam sem volt hogy januártól mit dolgozok, biztosabbnak láttam ha nem verem el a pénzem utazásra. Mondjuk kaptam egy adut a Konyhán, nem az nem egy angol kaja, most a kártyára gondoltam. A managercsaj odaadta a telszámát.....na nem...nem azért....hanem ha meló kell januárban, akkor hívjam fel. Mondtam jó. Gondoltam, csak innen meneküljek valahogy :) Neeem nem a munka volt büdös, az nem tetszett hogy volt akinek az volt, és ezért nekem kellett hajtanom, mert a munkának meg kész kell lennie.
Úgyhogy utsó nap nagyon örültem már mert tudtam hogy elöttem van majdnem 2 hét, közben ugye a szabit is fizetik, tehát még éhen sem halok, és a bónusz az volt, hogy másnap reggel szállt le a bnőm gépe Lutonban:) foly.köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr36292732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása