HTML

Hurrá van tuti MELÓ :)

2007.09.28. 22:15 bio


Mármint úgy néz ki folyamatosan. Legalább decemberig. Ez azért elég jó. Utána meg....na az még arrébb van, addig nem gondolkodok..... :) mármint előre......
Egy fröccsöntő üzemben leszek vagyok voltam, mert ma mentem először. Próbanapra. Iszonyat bonyolult meló. Fél óránként fel kell tölteni a gépeket granulátummal.....és....és kb ennyi :) Azt mondták ha megfelelek akkor tuti egész decemberig jöhetek mert sok munka van. Ja és ráadásul éjszakás meló :)
ami nagyon jó. Meglátjuk milyen lesz. Ha ügyes vagyok és tudok közben aludni akkor elöttem az egézs nap. Azt hiszem keresek is a közelben nyelviskolát. Eddig a változó munkák miatt nem akartam. Szóval király minden :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr93180197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása