HTML

ezt nem most koltottem...

2008.08.20. 13:55 bio

Most van egy kis idom irni. Epp hazafele tartunk a repcsivel ami majdnem 1 oras kesessel indult Bp-rol. De egyben vagyunk eddig meg ;) Otthon nagyon jo volt, bar kicsit rohangalos volt minden. Jo volt kimenni a telekre, es latni ismet azt a gyonyoru hazat, amit ketten az Evivel epitettunk. Amugy a szemettelep ami eddig a tavolabbi szomszedunk volt, megszunt. Ez jo, mert igy remelhetoleg emelkedni fognak az arak. De legalabbis a leendo telektulajdonosokat nem fogja elriasztani a szornyu latvany, na meg a szag. Amugy van ott egy gyonyoru szurke marha gulya is, amint rajovok hogy lehet ide videot belinkelni rogton felteszem. Jo volt tovabba bemenni a volt munkahelyemre, latni hogy meg minden es mindenki egyben van. Sajna mindenkirol nem gyozodtem meg mert a banda egy reszehez volt csak szerencsem. Es igen felmondtam! Lezarult egy korszak az eletemben. Elvagtam majdnem minden koteleket ami a Hazamhoz kotott eddig. Kezdodik vagy folytatodik vmi egeszen mas, remelem jobb is. Amirol eddig nem akartam hogy tudjatok, pl ha visszamegyek dolgozni, vegre atvesznek majd, es kicsit tobb penzert kicsit jobb feltetelekkel huzhatom majd az igat ujra.......Vagy a masik nagy titok ami elerheto itt: www.hungarikumshop.co.uk Csak mert meguntam hogy nem ehetek egy jo magyaros etelt :D Lassan leszallunk ugyhogy mara ennyi...........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr56624538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása