HTML

melo

2008.06.16. 21:51 bio

Ma eloleptem udvari bohocca ;) Na jo nem, de a lenyeg a lenyeg, hogy ma egy kicsit lazabb melot csinaltam. Nem gepen voltam, hanem ultem egy asztalnal es foliakat ragasztgattam a szitakra. Erdekes melo :D . Egesz jol ellennek ha ugyanennyi penzert kevesebbet kellene dolgozni. Marmint kevesebb orat. De sajna a font melyzuhanasa miatt nemhogy tobbet, de kevesebbet keresek.Persze csak forintban szamolva. Szerencsere nem erint annyira a dolog, de azert egy kicsit aggodok. Bar ugy gondolom ha itt osszeomlik minden akkor mashol is. Epp olvastam egy cikket, hogy milyen lehetosegeink lesznek ha elfogy az olaj. Hat nem tul sok jora szamithatunk. Most hogy megugrott itt is az uzemanyagok ara, egyre tobbszor tuntetnek a fuvarosok. Nem csoda. Az ua tobb mint a felet itt is az ado teszi ki. Ami nem volt addig gond, mig nem volt ilyen magas az olaj ara. Azert remelem ha kifogyunk az olajbol akkor eloallnak vegre azokkal a csodatalalmanyokkal amiket ugy titkolnak elnyomnak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr97524515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása