HTML

I am the night shift manager :))))

2007.10.02. 11:31 bio

Meg volt az első éjszakás műszakom az éjjel. Hát érdekes volt.....két okból is. Az egyik, hogy én azt hittem hogy 3an fogunk dolgozni éjjel. A másikról késöbb. Szóval félre értettem őket. De így még jobb.....úgyanis egyedül voltam az egész üzemben a magam ura.... Ha vki megkérdezi mit dolgozok azt is mondhatom felvágósan hogy hát éjszakás főnök vagyok egy műanyagipari cégnél... :D Ami igaz is, mert ha csak egyedül vagyok akkor is kell lennie főnöknek. Kizárásos alapon én lettem az :D A másik dolog amiért érdekes volt a műszak, az volt hogy a felét végighánytam......Na jó nem a felét. Még tegnap dél körül kezdődött ez az egész, azzal hogy egyik pillanatról a másikra nagyon el kezdett fájni a hasam valahol a vakbelem környékén...gondoltam de jó ha ez tényleg vakbél akkor meg is műtenek, a meló is ugrik, és talán még ki is kell fizetnem, mert még nincs NI number-em. Bár mint eu-s állampolgár jogosult vagyok a sürgösségi ellátásra, és szerintem egy vakbélműtét kurvára sürgősségi. Ha nem csinálják meg a beteg elpatkol.....Na de kiderült nekem nem az van...mert a fájás megszűnt, de csak azután hogy jól kihánytam magam....Nem értem a dolgot igazán...na és ezt éjjel még kétszer megcsináltam......Úgyhogy most teljes böjt. Mert este még a víz is kijött belőlem. Nem kellene kiszáradnom itt az esős angliában:) Úgyhogy most üres teát kortyolgatok....az bennem maradt....Kiváncsi vagyok a fájás jön-e. Remélem nem.. Néhány nap így és rendbe jövök.... Kurvára kell ez a meló.....úgyhogy rendbe fogok jönni...már jobban is vagyok :) Fő az egészség, és a pozitív hozzáállás :) Pedig úgy főznék. Vettem tegnap este spenótot, meg brokkolit. De nem fogom megkockáztatni a dolgot....utálok hányni....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr100183400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása