HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

Visszatérés

2007.12.08. 18:21 bio

Mostanaban nem volt jo hangulatom. Talan ez a bizonytalansag a melo valtas miatt. Mert vege van a jó vilagnak. Dolgozni kell. Pedig mar tok jol megszoktam a froccsonto uzemet. Talaltam egy jo meleg kuckot ahol tudtam aludni is, ha nem volt sok gep ami uzemelt.Ennyi volt vege volt egbol pottyant melo volt :) Most egy catering cegnel vagyok. Atmenetileg. Mosogatok. Igazabol nem is gaz dolog mosogatni. Hallottam annak idejen hogy fuuu de gaz a feketemosogatas. Pedig nem is. Ma mar olyan kemikaliak vannak amik elvegzik a dolgok oroszlanreszet. Csak a padlorol nem mossak fel magukat. Pedig nem artana mert pont ez a leghuzosabb az egesz meloban. Du dolgozok, es ha kemenyebb nap van akkor a szakacs van hogy 9utan megy el, es nekunk kevesebb mint egy ora van arra hogy mindent tisztara nyaljunk. Hat az kemeny szokott lenni.Ugyhogy surgosen kell vmi masik melo :) De iden mar nem feszkelodok sokat. Mert ket unnep kozott amugy sem akartam dolgozni es kell a penz a pihire. De ha lesz vmi egy ket nap belefer majd. Plane ha maradhatok majd januarra is. Ezt nem tudtam meg megzsokni igazabol. Marmint hogy vege az egyik melonak, bemegyek kapok masikat, azt dolgozok mig lehet es igy tovabb. Biztos az otthoni beidegzodes. De majd igyekszek hamar megszokni. Ez itt termeszetes. Sok magyar is igy dolgozik evek ota akar. Szoval mara ennyi. remelem eleg. elek. mosogatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr39257130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása