HTML

ünnepek III

2008.02.23. 17:58 bio

Jójó tudom hogy már nem olyan izgi, de mivel megigértem hát folytatom a kari eseményeinek leírását. Szóval megvolt a fa, voltak rá díszek is, már csak a menüt kellett volna kitalálni, de igazából nem kerítettünk nagy feneket a dolgoknak. Szent estére vettünk panírozott húsokat, meg halat, azt kisütöttük, és mellé salátákat csináltunk. Másnap húsleves, és töltöttkáposzta. Ja és persze bejgli :)  harmadnap meg ami maradt.......ünnepek után a fa szép lassan elhhervadt, és ki lett dobva szegénykém. De amíg volt nagyon szerettük esküszöm :) Ja este szépen megajándékoztuk egymást ittunk beszélgettünk, telefon haza ha már nem tudtunk a családdal lenni, így kb ennyi. Két ünnep között elmentünk Brightonba, és az ahhoz közeli Seven Sisters National Parkba. Hát mit is mondjak. Gyönyörű volt. Még sosem láttam ilyesmit. Szerencsére vannak képek fenn úgyhogy meg lehet nézni hol voltunk. A Seven Sisters a tengernél lévő magas fehér sziklasor egy része. konkrétan 7 hullámszerü sziklasor ami a partvonalat követi. Nagyon vicces volt hogy azon a napon baromi meleg volt, még a tengernél is. Egy pulcsi elég is volt. Szedtünk köveket meg kagylókat, és még egy egész rákot is találtunk. Délután visszamentünk Brightonba. Ez egy kisebb város a parton, amolyan üdülőparadicsom. Megnéztük a mólót, ahol idiótábbnál idiótább nyerőautómaták, bár hogy ki nyer ez nézőpont kérdése, meg mindenféle egyéb játékok voltak. Mint nálunk a vidámparkban. És a WC ahogy kell a mólón is ingyenes volt :) Este meg vissza Londonba busszal. Nagyon elfáradtunk, úgyhogy el is aludtunk hazafelé. Ja azt kihagytam hogy milyen kalandosan indultunk. Le volt foglalva a buszjegyünk, ami vasárnap asszem 6 vagy 7 körül indult. Nade. A buszpályaudvar a Viktória álllomásnál van, ami nem is lenne baj. De. Előszöris a Viktória Station le volt zárva a két ünnep között, másodszor, meg mint mondtam vasárnap vetemedtünk arra hogy kirándulni megyünk, és Londonban vasárnap az első metrók 7-8 között indulnak, vonaltól függően. Tehát nem volt más választásunk mint hajnalok hajnalán felkelni, azt hiszem fél négykor, és Wembley Centralból éjszakai busszal bemenni Oxford Streetre, onnan meg nemtudomhányassal Viktóriára. Emlékszem a buszon egy "okos" csaj megkérdezte hogy ugye ez a Viktóriára visz? Mondom igen. 5 másodperc múlva oda is értünk :) Gondoltam jókor jut eszébe tákékozódni hogy hol is van. Szóval nem csak a kirándulás fárasztott le minket estére hanem a korai kelés is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.