HTML

Utazas Gasztronomiába

2007.12.09. 18:48 bio

Ne varjatok tul sokat tolem, semmi extraval nem szolgalhatok. Csak gondoltam leirom mi volt a hetvegi menu. Tegnap nagyon finomat foztem. Lecsot. De nem akarmilyet, hanem igazi jo kis gyari tarhonyaval, kolbasszal szalonnaval. En nem tudom miert vagyok ugy oda a gepi tarhonyaert de nagyon szeretem. A hazit nem. Valahogy a gepi jobban izlik. Jah es hogy honnan szereztem a tarhonyat meg a kolbit? hmmm.... Titkos forrasokat mozgositottam :)
Mondjuk a paprika sem volt egyszeru dolog, mar irtam hogy eleg ritkan van itt a zoldsegesnel ez a magyar feher husu. De epp elcsiptem egy rakattal. Viszont nem tudom honnan lesz pontyom karira :( De nem adom fel. Meg keresem. Nem igaz hogy itt nem ismerik. Ha mas nem, keresek egy tavat es levadaszok vmi bazinagy aranyhalat. Az is a pontyok csaladjaba tartozik. Hat ha meg kivanhatnek is 3-at. Mondjuk kivanhatok :) Aztan meglatjuk mi valik valora. Remelem minden. Ja a mai ebed pedig hat nem talaljatok ki mi volt :) Körömpörkölt. Angolosan koromporkolt. Csak megis ugy hulyen hangzik :) Az se volt semmi. Tortent hogy jottunk hazafele, es itt a sarkon van egy hentes. Megpillantottam a kirakatban, es egybol tudtam hogy az enyem lesz.na nem a hentes, errefele ritkak a hentes lanyok. Annyira hogy meg nem ia lattam. Pedig eleg robosztus egy nepseg ez az angol. Bementunk, a hentes egybol kerdezte elviszuk az egeszet, marmint a labakat? Nem nagyon viszik errefele az ilyet. Nem ertem hogy mit csinalnak ennyi korommel ha nem adjak el? Es ami vegkepp nincsen itt a disznoknak az a tudejuk. Akartam csinalni anno szalontudot, de csak szalonsziv lett belole mert a tudot itt nem ismerik, a szivet is nehez volt beszerezni. Na de a lenyeg hogy boldogan leptunk ki az utcara annak tudataban hogy 3,5 kilo disznolab tulajdonosai vagyunk potom 3 font elleneben. Hat ennyi a sztory. ebbol meg lesz szilveszterre kocsonya is :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr38257149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása