HTML

vidampark

2008.07.02. 23:45 bio


 Az egyik szabadnapomon elmentunk vidamparkba. Sajnos nem igaziba, csak amolyan utazo vurstliba. Nem volt nagy szam. Beefburgert ne ilyen helyen vegyetek. Meg semmilyen burgert sem. Miert lyukadok ki mindig a kajanal.......nem ertem. Szoval vannak mindenfele celbadobos celbalovos jatekok, meg van kicsiknek mindenfele szinu szagu korbemenos dolog. De amiert muszaly volt elmenni, az egy olyan jatek volt, amit mar messzirol ki lehetett szurni. Ugy nez ki, hogy egy nagyon hosszu karnak a ket vegen vannak a halalra jeloltek. Mivel maga a kar fuggolegesen porog, ezert csak ugy lehet beszallni, hogy eloszor az elso csapat beszall,fordul egyet, aztan a masik is. Ezutan kezdodik a moka :/ elkezd elore hatra porogni, ugy hogy az ember a fraszt kapja. Meg elveztem is volna, ha nem fosok attol hogy fenn a magasban fejjel lefele csak egy szar kapcsolon fugg az eletem ami vagy jol zar vagy nem. Aztan arra gondoltam hogy eddig sem repult ki senki, miert en legyek az elso? Ugyhogy ugy dontottem tulelem. A vegere egesz jol ellazitottam magam, azert csak ritkan mertem kinyitni a szemem. Mikor vege lett a jateknak azt hittem hogy ok mar megmaradok, de utana olyan rosszul voltam, hazafele attol feltem osszehanyom a metrot. De azert meg utoljara felultunk egy lightos breakdance szeru dologra Evivel. O azt sem birta. Hat mondjuk ilyen megprobaltatasok utan mar en se. Szoval ennyi volt a kis vidamparkos sztori. Lesz folytatasa is, amint eljutunk egy igazi vidamparkba. Csak meg ki kell talalni hogyan edzem a gyomromat ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr11550449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása