HTML

még mindig készülök...

2007.09.17. 18:42 bio

Hajrá már csak egyet kell aludni...londoni buszmenetrend kinyomtatva. Hát mit mondjak rohadt nagy ez a város.Rengeteg busz, rengeteg metro. Még több ember. Pedig még ott sem vagyok. Még jóhogy nincs tömegiszonyom, különben mehetnék valahova farmra. Na nem mintha rosszabb lenne sőt. Dehát el kell valahogy kezdeni. És a legegyszerübb, ha oda megy az ember ahol a legtöbben vannak. Mert ott meleg van. Igaz büdös is :) Ja csak hogy lássátok milyen készültségi szinten vagyok, most fejeztem be a Mamánál a szegélylécek felszögelését, amit még d.e. vettem a nappaliba, amit múltkor lapoztam le. Még vissza lenne a lépcső de az majd karácsonyra ....talán :)  mindegy a pakolás ráér.....mondjuk elöttem az éjszaka.....de még milyen éjszaka hmmmm pedig már most leragad a szemem....megyek is....hátha még a végén elkészülök....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr70168656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása