HTML

new job

2008.01.31. 19:21 bio

Most kicsit a melóról írok, azt hiszem el jött az ideje :) Persze ez is ügynökséges, de legalább nem mosogatás. Mondjuk az meg azért volt jó mert lehetett enni :D . Lényeg a lényeg, most egy ruhamárka raktárában vagyok, és az a dolgom hogy a rendeléseket szedjem össze, csomagoljam, meg ami van hozzá némi papírmunka. Nem rossz meló. Kevesen vagyunk, úgyhogy jól el vagyunk. Mindenki segíti a másikat, összedolgozunk.  4en vagyunk, ebből az egyik a  már  említett Karim gyerek,  van a  Gábor, és Thomas, aki szlovák.  Ja a márka  pedig MERC. Nem kell izgulni én se tudtam hogy eszik vagy isszák. Az igazság az hogy elég jól elvoltunk eddig egymás tudta nélkül :) Viszont amit tudni kell róla,hogy elég drága cuccok. Legalábbis magyar pénztárcának. És amit pedig tudni érdemes, hogy ez egy angol márka, 67-ben lett alapítva, és kb a ruhák is olyan stílusúak mintha még nem cserélték volna le azóta se a kollekciót. Ha vkit jobban érdekel: http://www.merc-clothing.com/
Ez a meló már egy fokkal jobb mint az eddigiek. Elöször is nagyon kell figyelni az ember milyen színből mit szed ki, nem ritkák az 300-500db-os megrendelések, ami pl 80-100 féle ruhaneműt jelent. Tehát nem egy robotmeló, néha elő kell szednie az embernek az eszét is. A másik amiért jobb mint a többi, mert itt már belekóstóltam az angol munkamenetbe. Ami a következőképpen néz ki.Nálunk:) 8-10ig meló, majd 15perc teaszünet, aztán 12-13ig ebédszünet, majd 15-től megint negyed óra, és 17kor hazamennénk, de ez mindig negyed órával előbb sikerül. Igen ha összeszámolod valóban ez 9 óra, de ha egészében nézed, akkor a munkaidőd fel van osztva sok kis pihenőre, és munkára. Az elején utáltam ezt, mert azt gondoltam hogy így 1órát veszítek, és később érek haza,de mióta beleszoktam nagyon tetszik. Hogy miért? Mert az ember nem az óráját sasolja hogy basszus mikor mehetek már haza, hanem mindig  csak a kis szüneteket várja. Na nem mintha meg kéne szakadni. És így egészében sokkal hamarabb elmegy a nap. Pl mikor mosogattam, akkor is 9órát voltam a melóban, de kurva lassan telt. Itt meg repülnek a napok. Nem is nézem az órát hipphopp, már jöhetek is haza. És ami még jó lesz, hogy ha beindul a szezon akkor lehet majd túlórázni. És egy picit arra is van esély, hogy átvegyenek. Nem járnék sokkal jobban, de a tudat hogy nem másoknak megy a pénzemből (lásd ügynökség) hanem saját magamnak, jobb érzés. De ez még a jövő zenéje. Addig még akár milliomos is lehetek :) És leszek is. Ja amúgy meg elvileg csak 2-3 hónapra vettek fel ide. De azért jó hogy egyre jobb melókat adnak az ügynökségen. Biztos tetszem a főnöknek :D Majd kifexem én a tutit a melóosztó díványon :DDDDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr12319985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása