HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

Első nap az óvodában!

2007.09.20. 18:03 bio

 Jelentem van munkám. Illetve ma volt :) mert nem tunni holnap lesz-e. De ha az első nap ilyen sikeres volt akkor a többi magától értetődik. ez jó. Érdekes volt az egész...nekem minden új itt, és minden egy újabb pozitív tapasztalás. Pl hazafelé a metrón az a gyönyörű csokibarna lány....... van mondjuk belőlük rengeteg. Na nem csak szép, hanem mondjuk erősen borostás is. És ez még mindig a női nem....de láttam egy rapper srácot érdekes kislányos kettéválasztott copffal :) Szóval sokan sokfélék vagyunk. Ja vissza a munkához. Reggel bementem egy agency-hez. Ott kitöltöttem néhány űrlapot, köztük a Home Office reg.hoz szükséges papírt is. nem voltak bonyolúlt kérdések. Még én is ki tudtam tölteni. ez volt reggel 7kor. Aztán csak vérni kellett. Közben jöttek-mentek az emberek. A végén már csak ketten maradtunk. Én meg egy szomáliai. A két nyerő :) Aztán olyan 10:10 körül szólt az egyik ügynök ( legyen most Mr Smiths ), hogy van pakolós meló, érdekel-e? Még szép, azért jöttem. Na bevágódtunk egy kocsiba és kivitt helyszínre. Egy pc házakat forgalmazó tajvan-i vállalkozóhoz csöppentünk be. Rendesen dolgoztunk is. Aztán hazajöttem a meló végén. hát ilyen volt vége volt égből pottyant mese volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr70171674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása