HTML

Hungarian Löcsóóóó

2008.02.24. 14:01 bio

Mai menü, mivel vasárnap van, gondoltam csinálok vmi finom hazait. Így esett a választásom a lecsóra. Na meg úgy, hogy találtam végre a zöldségesnél olyan paprikát amiből lehet is lecsót csinálni. Semmi különös, csak az itteni paprikák nem olyanok mint otthon. Van 3 színű kaliforniai, persze itt nem úgy hívják, hanem úgy hogy pepper. Na mármost az hogy pepper eddig úgy tudtam hogy magát a borsot jelenti mint fűszer. De hogy milyen analógia alapján mondják a paprikára hogy pepper, azt nem tudom. Nem is rokonok tudtommal. Ennyit a nyelvről. Szereztem jó kis gyári tarhonyát( ne kérdezzétek honnan : ) ), és így lett finom tarhonyás lecsó. Íme:
























































    na jó ez csak a kiindulási állapot :)
Nem tettem bele szándékosan jóféle szalonnát meg kolbászt, mert meg akarom kóstoltatni a vegákkal is. Ha már egy jó magyaros marhalábszár pörköltet nem lehet eléjük tenni, legalább így részesüljenek a jóból.

    és ez lett belőle:                                                                                                     
       Jó Étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr82352453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása