HTML

Hogy ne vesszenek a vitaminok!

2008.01.23. 22:39 bio

 Tudom tudom, még a storyzásban nem is értem karihoz, de muszáj ezt a mai dolgot leírnom, mert vagy elfelejtem, vagy.....vagy nem :) Szóval a jelenlegi melóhelyemen van egy srác aki muszlim. Ezzel nincs is semmi gond, egészségére. Ja amúgy az az érdekes, hogy a srác hófehér. Ezt csak azoknak írom akik sztereotípiák között élik életük. Mondjuk közelebbről még én sem ismertem fehér muszlimot, hát most van rá módom. Én mondjuk úgy vagyok vele hogy mindenki hisz amiben akar, én sem erőltetem rá másra a saját nemvallásom. Jó ok, Karim sem (így hívják), csak nyomja rendszeresen a hülyeségeit. Ezek nem vallási szösszenetek, hanem inkább az ő világnézetét tükrözi, de azért nem kis köze van a valláshoz. Soha nem jött a Koránnal, vagy hasonló dolgokkal, de mikor elkezdtünk a szexualitásról beszélni, kezdtem azt hinni hogy bizony nem a kőkemény tudományt osztják a muszlim iskolában. Amit mondott röviden arról szólt, hogy ha az ember önkielégítést végez, az azért nem jó, mert az ondóval rengeteg vitamin és nyomelem távozik. Olyannyira, hogy ha rendszeresen műveljük eme csúnya rossz dolgot :) , akkor nagyon hamar leépülünk mind testileg, mind szellemileg. Ok rendben van, elfogadom azt hogy a spermában nem csak fehérje van, és most nem a színére gondolok :D de azt hogy ennyi távozzon a szervezetből az már finoman szólva sok nekem. Persze fontos hogy az embertől elvegyünk minden örömöt az életben, de ha már itt tartunk mekkora igazságtalanság hogy a nők bezzeg nem veszítenek közben egy miligramm vitamint sem :) Milyen jó nekik. Ja amúgy a válaszom az volt erre hogy azért eszek több gyümölcsöt, hogy pótoljam ami naponta.....upssz....khm :)  szóval hogy pótoljam ami kárba vész.  Mellesleg én úgy gondolom, ha az ember szexel egy jót mindegy mivel-kivel, az jót tesz egyrészt a fizikumának, másrészt a hormonjainak, és ez által jobban tud teljesíteni a mindennapokban.
Na erre ő nagyon okos dolgot talált ki...erről már nem beszélgettünk, ez az én megfigyelésem. Tehát a srác nem él semmi rossz dologgal, nem iszik, nem dohányzik, nem drogozik, vszinű a feleségét sem zaklatja túl sűrűn, nehogy idejekorán rokkantnyugdíjast csináljon magából ( ki tudja itt angliában vajon ezt is fizetik? :DDDD ). Viszont ezt a rengeteg feszültséget le kell vezetnie valahogy, hát tubákot tesz a foginyére. Na most akkor kérdem én, ki jár jobban, az aki néhány milligram vitamint veszít a keze vagy vki szája (na jó nem megyek bele :D ) által, amit persze lehet pótolni, vagy az, aki inkább választja a nikotinfüggőséget, minthogy rántson néhányat néhanapján. De ezt nem is nekem kell eldöntenem, hanem ALLAH-nak. Szerintem Ő is nehéz helyzetben van. ALLAH legyen veletek...........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr93309336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása