HTML

fosás II. ( csak erős idegzetűeknek)

2007.10.10. 15:28 bio

Kedd reggelre megint sikerült vmi szart összeszednem. Az úgy volt, hogy elmentem este dolgozni, és melóba menet vettem kaját az asda-ban. azt bent megettem, vagyis egy részét. Nem sokkal késöbb kezdtem érezni hogy vmi nincs rendben. Olyan volt mikor az ember túl sokat eszik, és nem akar szűnni a teltségérzet. Pedig én nem ettem sokat. Na aztán hajnalban megindult a hasam. De jó mondom akkor reggel már haza sem megyek? Eléggé hányingerem is volt, de csak nem akart kijönni. Fent. Nem úgy mint lent. Gondoltam is ez nem lesz így jó, de  mivel utálok hányni ezért gondoltam csak megúszom. A wc-től reggel sikerült érzékeny búcsút vennem. Azért biztos ami biztos egy adag wc-papírt eltettem, meg egy zacsit. Bár fogalmam sem volt hogy ha a hígfosás jön rám akkor mit teszek az utcán. De nem is akartam belegondolni. Ja az érdekes az, hogy ugyan a gyomrom tele volt, bármit ittam, mert csak inni mertem, szinte azonnal jelentkezett lent. Ezt a leckét szívesen feladnám vmi szakembernek. Lényeg a lényeg, egész úton hazafelé azon gondolkodám miként fogom elkerülni hogy szét ne fossam gatyám.......Végülis sikerült. Megérkeztem. Ekkor már éreztem hogy itt muszáj lesz tenni vmit. Egyből a múlt hétről a szobában maradt vödröt magam elé kaptam. Na az megtette a hatását. Hát én olyat de olyat hánytam. Ilyet még életemben nem élltem át. Nem hazudok de a vödör majd félig lett....igaz nem az a normál 10literes, hanem kisebb. De hogy milyen hamar telepakoltam....az vmi félelmetes. Erre mondják hogy sugárban hányás. De milyen durva volt. Nem elég hogy utána kiöntöttem, még el is kellett sikálnom, mert az előző napi birkagulyás is még beleugrott a gyomromból. És az meg olyan zsíros volt hogy tiszta narancssárga karimát csinált a vödör szélére. Mondjuk elgondolkodtam hogy esetleg nem-e attól, de nem vszínű mert előző nap is ettem és semmi bajom nem volt. Szóval kihánytam kifostam magam, aztán lefeküdtem.....volna ha nem kellett volna még párszor wc-re menni. Aztán ha ez nem lett volna elég, akkor d.u.-ra belázasodtam. így mentem este dolgozni ismét. De szerencsére éjjel egész jól rendbe jöttem. Ha azt kérdezitek hogy miért nem mentem el dokihoz, és irattam magam ki táppénzre, ennek nagyon 1xű oka van. Nem is egy. A legfontosabb, hogy nem mehetek dokihoz amíg nem regisztrálok egynél, ehhez viszont papírok kellenek, amik most épp a homeoffice reg-nál dekkolnak. Persze sürgősségi betegellátásra jogosúlt vagyok, de ki tudja itt mit jelent a sürgősség. Nem akarom az egész havi keresetem a brit tb-be eljótékonykodni. A másik dolog hogy ezt a melót úgy kaptam meg hogy elötte betanítottak egy nap, mikor múlt héten ugyanilyen rosszúl voltam, és bezsélltem az ügynökséggel, aztn mondták hogy nem tudnak küldeni helyettem senkit. Ja és ez az első nap volt, akkor még nem is tudtam hogy egyedül fogok dolgozni. Szóval pótolhatatlan vagyok :) Mellesleg az sem lenne jó hogy holmi kis hasmenés miatt ne menjek, aztán vkit találnak helyettem, utána meg nem kapom vissza a melót. Na azt már nem. Sajna itt ilyen farkastörvények vannak.......De én vagyok az erősebb.....Két bacivírusakármit is kihordtam lábon. Semmi nem álíthat meg :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr51192393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Ildikó 2007.10.11. 18:22:55

A vödörről nincs kép??????????????

bio 2007.10.11. 18:35:13

bocs élet és halál között nem volt időm fényképezni :)
majd legközelebb....
süti beállítások módosítása