HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

Repülőbaleset Wembleyben!!!!!!!!!!!!!!!!

2008.03.11. 22:33 bio

A hétvégén két dolog történt ami említésre méltó, a "nagy" viharon kívűl, az egyik hogy sütöttem sütit, a másik pedig egy repülőbaleset, amiről érdekes módon, a viharral ellentétben nem cikkeztek a hétfői lapok. Kezdem akkor időrend szerint.
 Már régen készültem rá, hogy végre sütök mirinda szeletet, de hogy miért tartott majdnem 1 hónapig mire az álom megvalósult annak több oka is van. Előszöris, a legfőbb alapanyag, legalábbis a vásárlás szempontjából, a túró amit fel kellett hajtanom. Nem volt olyan nehéz, lenygelboltokban kapható. Na mikor megvolt, gondoltam neki állok. De rá kellett jönnöm hogy nincs elég lisztem. Na gondoltam sebaj, egy nap ide vagy oda nem a világ. Úgyhogy elnapoltam. Mivel nem járok minden nap boltba, nehogy túl nagy legyen a kisértés, vagy inkább túl gyakori, ezért persze nem mentem másnap vásárolni. Megvártam a heti bevásárlást. Persze jobban jártam volna ha megnézem rendesen mi kell hozzá még, ugyanis mire legközelebb akartam sütni, rájöttem hogy nincs cukor es elég. Tehát megint csak tolódott a nagy nap. Ezekhez még hozzá jöttek azok a napok, mikor lusta voltam sütni-főzni, vagy épp túlóráztam. Ja és sehol nem találtam mirindát, úgyhogy végső elkeseredésemben schweppes citromot vettem. Gondoltam nem lesz műízübb, mint a mirinda. Az utolsó hetet azzal töltöttem, hogy vártam a turmixgépre, ami csakis kizárólag mauritiusi barátaink tulajdona, és nem könnyű megezerezni tőlük. Nem mintha nem adták volna, de rendszerint ugye este 6 körül ér haza mindenki, és olyankor nekiállni még a teli konyhában a vacsi mellé sütni is, hát nem egyszerü. Úgyhogy megbeszéltük, hogy hétvégén enyém a gép, és időm is lesz :) Végül a nehézségek ellenére sikerült elkészítenem, és nem is lett rossz. Mindenki nagyon dicsérte. Pedig a mázból kifelejtettem a cukrot :D Mondjuk nem hiányzott senkinek, mert ha édességet esznek akkor kb az nekünk annyira édes csak mintha egy cukros vízben ázott fadarabot nyalogatnánk :)
Múltkor is kóstoltam vmi mauritiusi csodát, ami persze nem mauritiusi, hanem kínai, na de nem az a lényeg, hanem kb úgy nézett ki mint nálunk a birssajt, de az íze kb mint az említett fadarab cukrosvíz nélkül. Hát tényleg csak illemből gyűrtem le :) Ja úgyhogy most hétvégén Punamnak az indiai csajnak kell sütnöm még egyet, és be kell közben avatnom a titkokba is. Tehát senki ne izgúljon, jön hétvégén a teljes recept fotókkal, meg.....meg kóstolóval ha vki épp betoppan :D
Sorry úgy néz ki idő hiányában én sem cikkezek arról a balesetről, de a héten pótolom.
"Viszlát és kösz a halakat!!!!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr17376994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása