HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

frissen üdén....magyar bill.en :)

2007.09.19. 09:19 bio

Ez az első reggelem.esik.na jó nem nagyon......na szóval aki riogatott a repüléssel annak mondom h nagyon szuper volt. Sajna a melóhelyet nem láttam fentről, köszi azoknak akik lélekben akkor is elköszöntek :) Igazából csak a Dunát ismertem fel. Na majd legközelebb. Nagy élmény volt az egész út úgy egészében. Még a leszállás is, bár rendesen odacsapta a seggét a pilóta :) Hát a reptéren Lutonban nulla volt az ellenőrzés. Ha ezt tudom hozok még pár karton cigit.Állítólag jó biznisz. Szóval még nem is voltam az országban máris kerestem egy kis pénzt :) Nem rossz kezdet....hajrá magamnak :)











































Kedves utastársamról egy diszkrét kép :)

 és a repülőből.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr68170053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása