HTML

Utazas Gasztronomiába II.

2007.12.19. 01:06 bio

Hmmm ne tudjátok meg milyen finomat ettem ma. Ne gondoljatok semmi extrára :)
Fincsi marhamájkrémes kenyeret. Igazi magyar májkrémmel. Van ugyan itt is olyasmi, de az mégsem az. Van az ASDA-s pirimájas féle, meg van real belga liver paté, nekem ez nagyon nem izlett,mert nem tudom mitől de nagyon száraz volt.....két kanál vajjal kellett minden falatot megrágnom. Gondolkodtam rajta hogy étolajat kortyolok mellé, de végülis nem tettem. Vigyázok az alakomra. Ja meg van még lengyel mindenféle pástétom, azok se rosszak, de ha az ember hazait akar enni akkor hazait fog enni, nem pedig angollengyelbelgakitudjamilyen cuccot. Deszertnek pedig egy egész sport...igen...leírom mégegyszer lassan S.P.O.R.T.S.Z.E.L.E.T.-et :) nagyon nagyon fincsi volt ez is. Szóval igazi király magyaros étel. Ne nevessetek! Otthon olyan snassznak számít ez, de itt higyjétek el, ez itt nem szimpla étel. Hanem egy darab Magyarország. Sokat gondolkodtam ezen a honvágy kérdésen is. Végülis sokra nem jutottam. Igazából őszinte leszek. Nekem kurvára nincs honvágyam. Persze ez mindenkinél mást jelent. Számomra ha lenne ilyen akkor azt jelentené, hogy hiányzik az otthoni légkör, a magyar beszéd, a magyar táj, időjárás, ilyesmik.  Nah ezek közül nekem egyik se. Viszont kicsit rossz hogy pl nem látom a családom, barátokat akkor mikor akarom. Bár eddig sem egészen úgy volt. Szerintem akinek honvágya van az egy komplex ingercsomag hiányát érzékeli, amit csak otthon tud megkapni (a hüllye, inkább keresne magának jobb ingereket :D ). Hát én ezt nem érzékelem. Hála! Ezt a dolgot szerintem úgy lehet áthidalni ha az ember nem azt nézi mi nincs, hanem hogy mi van. Tudom kurvanehéz, mert mi emberek mindig (vagy csak a magyarok?) azon sírunk mink nincsen, nemhogy annak örülnénk ami van. Én itt kint nem a barátok, család hiányán siránkozok, hanem annak örülök :DDDD na jó ez hülye vicc volt. De ha eltereled a figyelmed, akkor az már fél siker. Amúgy nincs velem semmi extra. Várom a karit, dolgozok még csütörtökön utoljára, aztán kész. Január 3-ig. Ha ezt tudom akkor veszek repjegyet haza jó korán. Ugyanis azért felejtettem kint magam szándékosan, mert gondoltam ha mindenki hazamegy hát csak lesz vmi meló ahol ünnnepek alatt bedolgozhatom majd magam és akkor januárban nem esek pofára, mert a január és a nyár itt a pangó időszak meló ügyben. Nyár a rengeteg diák miatt. Na de a lényeg hogy hát nem fog a tervem sikerülni, mert itt olyan szinten megálll az élet hogy ilyen nincs is. Viszont ahol most dolgozok ott a manager odaadta a névjegykártyáját hogy amint "visszajövök" (mert ők így tudják) rögtön hívjam ;) na de erről majd máskor, ma amúgy is eléggé felülmúltam mostani önmagamat. Akkor jövőre!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr27268878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása