HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

bulik

2007.10.02. 11:10 bio

 Igéretemhez híven sikerült eljutnom az első goapartyra......nem volt rossz....kicsit szeletelős volt......bár ez csak az egyik terem volt....a másikban is szeleteltek, csak lassabban :) a harmadik az chill volt.......érdekes embereket láttam....kiderült egy bombanőről hogy nem is egészen nő :) majdnem úgy jártam mint a trainspottingban.....bár én nem akartam közelebbi kapcsolatba kerülni vele :) nem így derült ki :D hála a sorsnak. Szóval itt szó szerint vigyázni kell a nőkkel. Ki tudja mi van a csomagolás alatt....Bár a nők ezzel állandóan szembesülnek, csak nekünk új az érzés. Mármint azzal szembesülnek rendszeresen hogy nem mi, hanem mekkora van a csomagolás alatt :).......Ne mondja nekem egy nő sem hogy a méret nem lényeg...nagyon is lényeg.....csak náluk nem az számít hogy minél nagyobb legyen ( mint ahogy azt mi gondoljuk), hanem hogy passzoljon a kulcs a zárba...... arról meg semelyik nő sem tehet ha neki nagy kulcsra van szüksége :D ahhh de szalonképes vagyok :D......ja szóval szerencsére nem volt igaza Andrisnak mikor azt mondta h nincs goa-psy élet Londonban....dehogynem :) Már azt is tudom melyik lesz a köv. buli amire megyek. Koxbox live 27én. Addig kell vmi nagyon jó partycipőt keresnem mert amim van abban nem volt kényelmes ugrabugrálni.....nem is nagyon erőltettem a dolgot, mert az egész lábam fájt tőle.....Pedig aztán oda tudom ám tenni magam ha jó a hangulat.... :) Ja találkoztam magyar arcokkal..... még pécsen figyeltem fel rájuk az utolsó partimon, és kiderült hogy egész jó kis összejáró banda van itt. Ez úton is közlöm, örülök h rátok leltem :) Amúgy nem nagyon üt el az itteni buli az otthonitól, leszámítva hogy sokkal színesebbek az emberek. Nem a ruhájuk hanem a bőrük :) Bár újdonsült barátaim azt mondják a szabadtéri illegal partik mások.......gondolom......pláne ha elered az eső :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr9183373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása