HTML

Hungarian Gulash

2007.10.07. 23:58 bio


 Ma megvendégelem vacsira a lakótársakat. Nem lesz egyszerű. Nem azért mert sokan vagyunk, hanem mert mindenki máshogy étkezik.
Van ugye 5 hindunk. Akik elvileg nem ennének húst. De Vijaj és Devi, ők házaspár, van amikor esznek, van amikor nem. Aroun és Daniela semmilyen húst nem eszik, és Daniela ráadásul nem ehet mindig tojást. Ez majd lentebb lesz izgalmas. Van még Ruben aki szintén vega, de ő pl van mikor ehet tengeri dolgokat. És ez egy valláson belül.
Ja Vijaj és Devi disznót egyáltalán nem eszik. Megkérdeztem miért. Devi azt mondta, hogy mikor kicsi volt, anyukája azt mondta neki hogy nem ehet olyan állatot aminek vastag a bőre....vagy vmi ilyesmi....hogy miért nem tudom. De a lényeg hogy ő sem :) Na így próbáltam én egy magyaros menüt összeállítani....hát okozott némi fejtörést :)
De ügyes legény vagyok ám. Tehát a menü a köv.: Babgulyás, kétféle képpen egy zöldséges, és egy birkás. Persze azt már nem kell tudniuk hogy a gulyás nem gulyás hús nélkül.Hogyan magyarázzam el ezt egy olyan embernek aki életében nem evett semmilyen állatot? Második fogás: Lángos Desszert pedig madártej....Na itt jön képbe Daniela, aki miután kigondoltam ezt az egészet, közölte hogy ő sajna nem ehet tojást ebben a hónapban :) hát azt hittem szívrohamot kapok :D....de  megoldottam....épp pénteken sütöttem tojásmentes csokismuffint, az lesz a desszert neki, és a lángost majd csapatival helyettesítem, úgyis a fokhagymatejfölsajt a lényeg rajta. Ez a csapati ez egy indiai kenyérféle. Gyakorlatilag liszt és víz,meg olaj. Ezt ilyen kis kerek lapocskákra nyujtják, és kisütik serpenyőben...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr78189554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe Pass · http://mindennapraegymese.blog.hu 2007.10.08. 01:01:59

Ezek szerint a gyomrod rendbejött már?
Vagy magadra nem is főztél? :)

bio 2007.10.08. 10:33:53

főztem főztem :) gyomrom ismét a régi ;)
süti beállítások módosítása