HTML

bolygobio

utam Angliában........

Linkblog

home office

2007.10.17. 14:18 bio


Végre tegnap megjött a WRS regisztrációm. Elfogadták. Ez ilyen kötelező formaság (lenne). Arra való, hogy egy ilyen lappal amit adnak tudom mutogatni a leendő munkaadómnál hogy én legális keretek között vállalok legálisan munkát itt egy baráti ország tagjaként. Más komolyabb értelmét nem látom az államkincstár dagasztásán kívül. Eztán ha hallotok vmilyen számot az angliai munkavállalók létszámáról, akkor abban már egyel több adat fog szerepelni, hála nekem, és 105 fontomnak :) Következő lépés a doki lesz, aztán NI number, és utána a jogsi. Aztán lassan letelik 3 hónap, és lecserélhetem a creditcard-om rendes Mastercard-ra :) jeeeje!!!!!!!  Miért kell ez? Mert szerencsétlenségemben olyan kártyát kaptam ami olyasmi mint otthon az electron, csak chipes. És elég sok webhelyen nem fogadják el. Mert nem találják elég biztonságosnak. így sajnos csak félig érzem magam kánaánban. Nem Caan-ban :) De azért még mindig jobb mint odahaza az electrongy. Tehát ha vki számlát nyit itt kérdezze meg hogy Solo card jár-e hozzá. Ez a varázsszó. Ha igen, akkor bankból ki, másikba be. Higyjétek el fontos............

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr33199143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.10.25. 10:36:29

1 hete nem írtál semmit! Lusta malac!

muhaanyu 2007.10.26. 19:18:33

Ém is hiányolom a folytatást, mivel az én \"kisfiam\" még egyáltalán nem ir naplót (legalábbis amit megosztana velem is). Tehát csak téged tudlak biztatni, hogy tudósits milyen ott az élet ugy általában...Tetszik a stílusod!
süti beállítások módosítása