HTML

birthday party

2007.11.02. 11:20 bio

Hétvégén megültük az első szülinapot. Mármint az első amin részt vettem. Az egyik srácnak volt. Elég nehezen jött össze a dolog, mert már majd egy hónapja lett szervezve hogy kinek mikor jó, de végülis meglett. Túl is éltük :) Az asszony már egész héten erre készült, vásárolt mindenfélét, húst, zöldséget. Már elkezdte szombat d.u. a feldolgozást, amit vasárnap folytatott, és d.u. meg elpusztítottuk. Részben. A menü a következő volt. Sör, aztán vmi csípős rágcsálnivaló, majd megint sör, aztán megint rágcsálnivaló. És megint sör. Persze nekem nem. Utálom. Viszont megismertettem velük a boroskólát, azóta is furán néznek rám :) Aztán végre jött a Lényeg...SÖR. Na jó nem. csirkeszárnyak voltak vmi piros szószban, és olajban kisütve. Ez még mindig csak rágcsa volt. Közben beszélgettünk, fényképeztünk. Énekeltünk. Ezek a keletiek nagyon tudnak. Mikor megbeszéltük hogy mindenki énekel vmi hazait, hát odatették magukat. Persze én kezdtem, és hát jobb híján a süss fel nap, meg a kiskarácsony jutott eszembe. hiába nem voltam én sose mulatós gyerök....sajna :) Bezzeg Vijaj az ünnepelt. Elővette a bongóját (nem ez nem a pénisz sri lankai neve, hanem egy dob fajta), és azzal kisérte saját énekét. Huuu mondom ez igen. Egyből eszembe jutott az én drága didgeridoo-m ami sajna otthon maradt. No el is határoztam amint lehet beszerzek egyet, és visszavágok :D Így telt az idő, míg nem jött a főfogás. Megmondom őszintén addigra már nem csak a hazaszeretet fűtött :) EZ a következő volt: csirkecomb sütve, sárga ízetlen rízs, dinsztelt káposzta csak sri-lankai módra, csicseriborsópép, ezt nagyon szeretik, vmi nagyon finom csípős zöldség,főtt krumpli fűszeresen,meg vmi padlizsános téma. Jó volt minden. Aztán ezt megküldtük még egy kis sütivel. Mindenki készült. Az ünnepelt felesége Devi, Renáta, Daniela, és én is sütöttem. Ez nem igaz. Daniela csalt, mert ő úgy vásárolta :) Hát így telt az első otthoni party......................

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr56215928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása