HTML

Férfirovat

2007.11.03. 09:30 bio

Komolyan mondom nem azért, de mióta Londonban vagyok atuóbuzi lettem. Elötte sem hagytak hidegen a szép vonalak úgy nőben mint autóban, de ami itt van, az padlóra küld (úgy a nők mint az autók :D ). Már az első nap feltűnt hogy vagy én járok mindig arra amerre a Rothschild-ék furikáznak, vagy itt ez amúgy is normális. Késöbb rájöttem az utóbbi. Jó persze hozzá kell tenni hogy azért ez London. Anglia és a fél világ egyik fő pénzügyi ütőere még most is. Vagy a szíve. De ez lényegtelen. Most nem a pénzről akartam írni. Hanem a csodás kocsikról. Ott kezdődik a dolog hogy itt az öreg autó korhatára vhol kb 5-10év között van. 10 évesnél idősebb kocsik is vannak, de egy:rohadt kevés, kettő:az már a veterán kategória :) Szóval gyönyörű gyönyörű kocsik vannak. Mercedes,BMW,Jaguar, az átlag családi autó. Viszonylag kevés Volvo van, pedig az a szívem csücske. Akinek csak Vauxhallra (ez az itteni Opel) ne adj ég francia kocsira telik az nem lehet itt sikeres ember (jó ez eléggé sarkított). Vagy áll még egy Lotus a garázsban. Bár az nem egy nívó. Elég olcsó és sok van belőle. De legalább kinéz vhogy. Nekem azért nem kéne. Kurva kicsi. Ismerve saját méreteimet, kellene egy hatalmas cipőkanál amivel kioperálom magam a kagylóülésből minden alkalommal. Ja meg egy amivel beoperálom magam. Inkább egy MASERATI egy MASERATIIIIIIIIIIIIIIIIIII . Na az már egy szint. Vagy egy TVR Cerbera régi de ahhh ohhh. Ahhhh ha csak rájuk gondolok. Bocsánat. Ki kell mennem.............................................................................................................................................................................................itt vagyok. Hol tartottam? Ja látom. Szóval nem adom alább. Max ha nagyon nem megy a gyüjtögetés beruházok egy Hyundai Coupe-ra. Az ritkább mint a Lotus, és szebb is. Meg nagyobb. Potom 5000 pound és az enyém lehet egy 4éves csoda. Az másfél év kb. Ha túlórázok akkor egy. Juhéééé szép lesz a jövő karácsony :) Szóval van választék bőven. Vannak még kis japán autók is. Na ezeket sem az üzletemberek veszik. Max az asszonynak. Bár neki minek. Van egy bevásárlóhajó már a garázsban. Megvan :) Megkapja a babysitter. Jó lesz neki elmenni a gyerekekért meg vissza. Neeeeeem. Vszínű nem így van. Talán a fiatal generáció veszi inkább a kisautókat.Közülük is gondolom inkább a nők. Férfiember ne vegyen olyat,ha csak nem Lotus, és a farka nem akkora hogy kirojtozná vele a tetőkárpitot, ezért inkább Lotusból is a cabriot. Mert mint tudjuk férfiember farokmérete fordítottan arányos a kocsija méreteivel. Ezért lesz nekem egy kib..ot hatalmas Hummer limuzinom :DDDDDDD Na jó nem. Leírtam mán milyet akarok. Ja ha már itt tartok. nagyon sok Hummer van. Azokból is inkább a 10-12 méteres limok. De belőlük tényleg sok van. A belvárosban naponta többet is lehet látni furikázni. Nem csoda. Fél hollywood itt pacsizik állandóan. Vmivel csak kell szállítani őket. Mégsem lehet egy Aygo-val. Annak a csomagterében kevés koksz fér el :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygobio.blog.hu/api/trackback/id/tr99215937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2007.11.03. 11:28:12

Még nem nyálaztam át az egész blogot, de amennyit átfutottam, az öröm és boldogság. "Öröttétató bódottá."
Isten hozott Londonban!
Ajánlom magamat...
süti beállítások módosítása